Zakres obowiązków
- Prowadzenie archiwum w SGMK
- prowadzenie archiwum Szkoły oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum
- prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Rektora
- prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników
- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Szkoły
- porządkowanie i udostępnianie dokumentacji
- należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione
- prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum
- prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji
- przeprowadzanie skontrum dokumentacji
- przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej
- przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów
- stałą współpraca z Archiwum państwowym
- prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum
- sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej Rektorowi w terminie do 31 marca roku następnego
- doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych
- prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w SGMK.
Wymagania
- wykształcenie średnie oraz kurs kancelaryjno–archiwalny pierwszego stopnia
- znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum
- praktyczna znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych z zakresu prowadzenia archiwum oraz ochrony danych osobowych
- doświadczenie w zakresie prowadzenia i organizacji archiwum
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy
- Mile widziane: umiejętność planowania i organizacji pracy, odporność na stres
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- łatwość w kontaktach z ludźmi
- znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem archiwum
- mile widziane doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej
- posiadanie wykształcenia wyższego ze specjalizacją archiwalną będzie dodatkowym atutem.
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl