BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Dyrektor Archiwum

Zakres obowiązków 

  • Prowadzenie archiwum w SGMK
  • prowadzenie archiwum Szkoły oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum
  • prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Rektora
  • prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników
  • przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Szkoły
  • porządkowanie i udostępnianie dokumentacji
  • należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione
  • prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum
  • prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji
  • przeprowadzanie skontrum dokumentacji
  • przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów
  • stałą współpraca z Archiwum państwowym
  • prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej Rektorowi w terminie do 31 marca roku następnego
  • doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych
  • prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w SGMK.

Wymagania 

  • wykształcenie średnie oraz kurs kancelaryjno–archiwalny pierwszego stopnia
  • znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum
  • praktyczna znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych z zakresu prowadzenia archiwum oraz ochrony danych osobowych
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia i organizacji archiwum
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy
  • Mile widziane: umiejętność planowania i organizacji pracy, odporność na stres
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • łatwość w kontaktach z ludźmi
  • znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem archiwum
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej
  • posiadanie wykształcenia wyższego ze specjalizacją archiwalną będzie dodatkowym atutem.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl

Skip to content