BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Dyrektor ds. Archiwum i Kancelarii Ogólnej

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad gromadzeniem, zabezpieczaniem i udostępnianiem dokumentacji SGMK.
  • Nadzór i koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie kształtowania zasobu archiwalnego.
  • Współpraca naukowa z archiwami innych szkół wyższych, archiwami kościelnymi i państwowymi.
  • Wdrożenie jednolitego rzeczowego wykazu akt w SGMK.
  • Nadzór nad obsługą kancelaryjną i recepcją SGMK.
  • Administrowanie systemem do elektronicznego zarządzania dokumentacją.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy z systemem do elektronicznego obiegu dokumentów.
  • Znajomość tworzenia struktury jednolitego rzeczowego wykazu.
  • Wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista.
  • Komunikatywność i odporność emocjonalna.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl  do dnia 28.08.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

W tytule wiadomości prosimy podać: „Dyrektor ds. Archiwum i Kancelarii Ogólnej”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content