Zakres obowiązków
- Nadzór nad gromadzeniem, zabezpieczaniem i udostępnianiem dokumentacji SGMK.
- Nadzór i koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie kształtowania zasobu archiwalnego.
- Współpraca naukowa z archiwami innych szkół wyższych, archiwami kościelnymi i państwowymi.
- Wdrożenie jednolitego rzeczowego wykazu akt w SGMK.
- Nadzór nad obsługą kancelaryjną i recepcją SGMK.
- Administrowanie systemem do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy z systemem do elektronicznego obiegu dokumentów.
- Znajomość tworzenia struktury jednolitego rzeczowego wykazu.
- Wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista.
- Komunikatywność i odporność emocjonalna.
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 28.08.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.
W tytule wiadomości prosimy podać: „Dyrektor ds. Archiwum i Kancelarii Ogólnej”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.