Zakres obowiązków
-
- Nadzór nad procesami administracyjnymi, w szczególności zaopatrzenia, niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania biura;
- Opracowanie projektów umów z dostawcami usług oraz zleceniobiorcami usług serwisowych wykonywanymi na potrzeby administracji budynku, kontrola realizacji tych umów oraz merytoryczna kontrola faktur w zakresie prowadzonych spraw;
- Współpraca przy tworzeniu planów zamówień publicznych;
- Nadzór nad należytym wykonaniem umów zawartych przez Dział Administracji
- Samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności;
- Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur).
Wymagania
- bardzo dobra organizacja pracy w ramach powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, systematyczność;
- samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań;
- umiejętność współpracy w ramach w ramach różnych zespołów;
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji międzyludzkich;
- wykształcenie wyższe kierunek, administracja, zarządzanie;
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl