BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Główny specjalista w Dziale Administracji

Zakres obowiązków  

    • Nadzór nad procesami administracyjnymi, w szczególności zaopatrzenia, niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania biura;
    • Opracowanie projektów umów z dostawcami usług oraz zleceniobiorcami usług serwisowych wykonywanymi na potrzeby administracji budynku, kontrola realizacji tych umów oraz merytoryczna kontrola faktur w zakresie prowadzonych spraw;
    • Współpraca przy tworzeniu planów zamówień publicznych;
    • Nadzór nad należytym wykonaniem umów zawartych przez Dział Administracji
    • Samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności;
    • Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur). 

 

Wymagania  

  • bardzo dobra organizacja pracy w ramach powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, systematyczność;
  • samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań;
  • umiejętność współpracy w ramach w ramach różnych zespołów;
  • wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji międzyludzkich;
  • wykształcenie wyższe kierunek, administracja, zarządzanie;
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; 

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl 

 

 

Skip to content