Obowiązki:
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych, gromadzenie i archiwizacja dokumentów
- Przygotowywanie pism okolicznościowych, korespondencji i innych tekstów na zlecenie Rektora
- Organizowanie wyjazdów służbowych Rektora i rozliczeń z tym związanych
- Udział w przygotowywaniu wizyt gości z kraju i zagranicy. W szczególności rezerwacja hoteli i transportu.
- Zawieranie partnerstw z instytucjami publicznymi i niepublicznymi na rzecz realizowanych przedsięwzięć i wydarzeń
- Bieżący monitoring wskaźników, harmonogramów i budżetów
- Sporządzanie informacji i sprawozdań w zakresie realizowanych działań
- Koordynacja spotkań Rektora z przedstawicielami Ministerstwa
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy biurowej
- Bardzo dobra organizacja pracy w ramach powierzonych obowiązków
- Odpowiedzialność, systematyczność;
- Samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji międzyludzkich.