BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Pracownik Rektoratu, Koordynator procesów prezydialnych

Obowiązki:

  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych, gromadzenie i archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie pism okolicznościowych, korespondencji i innych tekstów na zlecenie Rektora
  • Organizowanie wyjazdów służbowych Rektora i rozliczeń z tym związanych
  • Udział w przygotowywaniu wizyt gości z kraju i zagranicy. W szczególności rezerwacja hoteli i transportu.
  • Zawieranie partnerstw z instytucjami publicznymi i niepublicznymi na rzecz realizowanych przedsięwzięć i wydarzeń
  • Bieżący monitoring wskaźników, harmonogramów i budżetów
  • Sporządzanie informacji i sprawozdań w zakresie realizowanych działań
  • Koordynacja spotkań Rektora z przedstawicielami Ministerstwa

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy biurowej
  • Bardzo dobra organizacja pracy w ramach powierzonych obowiązków
  • Odpowiedzialność, systematyczność;
  • Samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji międzyludzkich.
Skip to content