BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Referent ds. ewidencji majątku w Sekcji Administracji

Zakres obowiązków

  • prowadzenie ewidencji majątku w zakresie sekcji administracji
  • obsługa narzędzi informatycznych użytkowanych do ewidencji majątku
  • przygotowanie dokumentów niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji majątku
  • współpraca z sekcją finansów w zakresie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz niskocennych składników majątku
  • przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania sprawozdań finansowych, statystycznych i informacji niezbędnych do planowania

Wymagania

  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość narzędzi i usług opartych na rozwiązaniach Microsoft
  • wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista
  • dokładność i sumienność
  • umiejętność komunikacji i współpracy

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl . W tytule wiadomości prosimy podać: „Referent ds. ewidencji majątku w Sekcji Administracji”

Skip to content