Zakres obowiązków
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną SGMK, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w systemie elektronicznego obiegu dokumentów.
- Rozliczanie opłat pocztowych.
- Przygotowywanie korespondencji do wysłania.
- Przyjmowanie, rozdzielanie oraz rejestracja korespondencji wpływającej.
- Odbiór i dostarczanie korespondencji do placówki pocztowej.
- Współpraca z archiwum zakładowym.
- Obsługa sal konferencyjnych.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista.
- Komunikatywność i odporność emocjonalna.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 26.08.2024 r. W tytule wiadomości prosimy podać: „Referent ds. obsługi kancelaryjnej”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.