BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Referent ds. obsługi kancelaryjnej

 Zakres obowiązków

  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną SGMK, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w systemie elektronicznego obiegu dokumentów.
  • Rozliczanie opłat pocztowych.
  • Przygotowywanie korespondencji do wysłania.
  • Przyjmowanie, rozdzielanie oraz rejestracja korespondencji wpływającej.
  • Odbiór i dostarczanie korespondencji do placówki pocztowej.
  • Współpraca z archiwum zakładowym.
  • Obsługa sal konferencyjnych.

 Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista.
  • Komunikatywność i odporność emocjonalna.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl  do dnia 26.08.2024 r. W tytule wiadomości prosimy podać: „Referent ds. obsługi kancelaryjnej”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content