BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Specjalista w Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Środków Trwałych

Zakres obowiązków 

    • Przygotowanie, organizowanie i przeprowadzenie rozeznania rynku zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
    • Negocjowanie warunków zakupowych w szczególności ceny.
    • Przygotowywanie zamówień w systemie informatycznym.
    • Terminowe realizowanie zadań z zakresu zaopatrzenia w materiały i urządzenia, z jednoczesną dbałością o ich wysoką jakość oraz korzystny poziom cen.
    • Monitorowanie wystawionych zamówień pod kątem terminowości dostaw oraz kontrola faktur pod względem zgodności z zamówieniami.
    • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dla potrzeb kontrolno-rozliczeniowych.
    • Opracowanie projektów umów z dostawcami usług oraz zleceniobiorcami usług oraz merytoryczna kontrola faktur w zakresie prowadzonych spraw.
    • Współpraca przy tworzeniu planów zamówień publicznych.
    • Samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności.
    • Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur).  

Wymagania  

  • bardzo dobra organizacja pracy w ramach powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, systematyczność; 
  • samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań; 
  • umiejętność współpracy w ramach w ramach różnych zespołów; 
  • wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji międzyludzkich; 
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. 

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl. W tyt. wiadomości prosimy podać „Specjalista w Sekcji ds. Zamówień Publicznych”.

Skip to content