Zakres obowiązków
-
- Przygotowanie, organizowanie i przeprowadzenie rozeznania rynku zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
- Negocjowanie warunków zakupowych w szczególności ceny.
- Przygotowywanie zamówień w systemie informatycznym.
- Terminowe realizowanie zadań z zakresu zaopatrzenia w materiały i urządzenia, z jednoczesną dbałością o ich wysoką jakość oraz korzystny poziom cen.
- Monitorowanie wystawionych zamówień pod kątem terminowości dostaw oraz kontrola faktur pod względem zgodności z zamówieniami.
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dla potrzeb kontrolno-rozliczeniowych.
- Opracowanie projektów umów z dostawcami usług oraz zleceniobiorcami usług oraz merytoryczna kontrola faktur w zakresie prowadzonych spraw.
- Współpraca przy tworzeniu planów zamówień publicznych.
- Samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności.
- Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur).
Wymagania
- bardzo dobra organizacja pracy w ramach powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, systematyczność;
- samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań;
- umiejętność współpracy w ramach w ramach różnych zespołów;
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji międzyludzkich;
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl. W tyt. wiadomości prosimy podać „Specjalista w Sekcji ds. Zamówień Publicznych”.