BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Archiwalne ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Starszy specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i archiwalnej

 Zakres obowiązków

  • Wdrożenie jednolitego rzeczowego wykazu akt w SGMK.
  • Administrowanie systemem do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną SGMK, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w systemie EZD.
  • Współpraca z archiwum zakładowym.

 Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy z systemem do elektronicznego obiegu dokumentów.
  • Znajomość tworzenia struktury jednolitego rzeczowego wykazu.
  • Wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista.
  • Komunikatywność i odporność emocjonalna.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w systemie do elektronicznego obiegu dokumentów.

 Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl  do dnia 26.08.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

W tytule wiadomości prosimy podać: „Starszy specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i archiwalnej”. 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content