Zakres obowiązków
- Wdrożenie jednolitego rzeczowego wykazu akt w SGMK.
- Administrowanie systemem do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną SGMK, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w systemie EZD.
- Współpraca z archiwum zakładowym.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy z systemem do elektronicznego obiegu dokumentów.
- Znajomość tworzenia struktury jednolitego rzeczowego wykazu.
- Wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista.
- Komunikatywność i odporność emocjonalna.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w systemie do elektronicznego obiegu dokumentów.
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 26.08.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.
W tytule wiadomości prosimy podać: „Starszy specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i archiwalnej”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.