Szkoła Główna Mikołaja Kopernika poszukuje kandydata na stanowisko dyrektora Sekcji ds. Kontroli i Audytu Wewnętrznego. Jesteśmy prestiżową, dynamicznie rozwijającą się uczelnią. Jeśli masz doświadczenie w audycie wewnętrznym i chcesz dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do aplikowania!
Zakres obowiązków:
- Planowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz audytów wewnętrznych w różnych jednostkach organizacyjnych uczelni.
- Ocena efektywności i zgodności procesów kontroli wewnętrznej i audytu wewnętrznego.
- Opracowywanie raportów z kontroli wewnętrznych i audytów wewnętrznych oraz przedstawianie rekomendacji mających na celu poprawę procesów.
- Monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych i poaudytowych.
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi.
- Utrzymywanie dokumentacji kontrolnej i audytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne.
- 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym z zakresu kontroli wewnętrznej lub audytu wewnętrznego, preferowane w sektorze edukacyjnym lub publicznym.
- 5-letnie doświadczenie na stanowisku kontrolera lub audytora wewnętrznego, preferowane w sektorze edukacyjnym lub publicznym.
- Znajomość przepisów prawa związanych z kontrolą lub audytem wewnętrznym oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania.
- Ukończone szkolenia, potwierdzające kwalifikacje kontrolera lub audytora będą dodatkowym atutem.
- Wysokie zdolności analityczne i komunikacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy.
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
Zgłoszenia:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: biuro@sgmk.edu.pl z tytułem „Kontrola i Audyt Wewnętrzny” do dnia 21 lutego 2025 roku.
W dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).