BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Referent ds. tłumaczeń (1/2 etatu)

Miejsce pracy: Szkoła Główna Mikołaja Kopernika, Warszawa.

Opis stanowiska: Poszukujemy energicznej i zmotywowanej osoby na stanowisko Referent ds. tłumaczeń

Wymiar etatu: 1/2

Główne obowiązki:

  • Wykonywanie tłumaczeń zwykłych z języka polskiego na język angielski oraz z języka angielskiego na język polski (korespondencja, dokumenty urzędowe, materiały promocyjne).
  • Zapewnienie poprawności językowej oraz terminologicznej tłumaczeń.
  • Opracowywanie i redagowanie tekstów w języku angielskim na potrzeby strony internetowej Uczelni oraz innych materiałów promocyjnych.
  • Przygotowywanie profesjonalnych treści do publikacji związanych z działalnością Uczelni, zgodnie ze standardami komunikacyjnymi.
  • Wspieranie bieżących działań zespołu w zakresie tłumaczeń i redakcji tekstów.
  • Utrzymywanie spójności i jakości treści publikowanych w języku angielskim.
  • Udział w działaniach promujących Uczelnię w obszarze współpracy międzynarodowej.
  • Współpraca z partnerami zagranicznymi w zakresie komunikacji i tworzenia materiałów informacyjnych w języku angielskim.

Wymagania: 

  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie (mile widziane certyfikaty językowe lub doświadczenie zawodowe).
  • Umiejętność redakcji i tworzenia profesjonalnych treści w języku angielskim.
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy z różnorodnymi materiałami tekstowymi.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe zdolności komunikacyjne, dokładność i terminowość.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku akademickim lub tłumaczeniowym.

Oferujemy: 

  • Zatrudnienie na 1/2 etatu na podstawie umowy o pracę w renomowanej instytucji edukacyjnej.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
  • Przyjazną atmosferę pracy, umożliwiającą realizację ambitnych projektów.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres:biuro@sgmk.edu.pl do 31 grudnia 2024 roku. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

W tytule wiadomości prosimy podać: „Referent ds. tłumaczeń”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Przejdź do treści