BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Dyrektor Sekcji ds. IT

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie sekcją IT,
  • Nadzór nad bezpieczeństwem systemów informatycznych oraz danych uczelni,
  • Współpraca z innymi działami w celu integracji systemów IT z potrzebami dydaktycznymi i administracyjnymi,
  • Kontrola budżetu i odpowiedzialność za projekty IT,

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze IT,
  • Znajomość nowoczesnych technologii i trendów w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną,
  • Umiejętność zarządzania zespołem i doświadczenie w realizacji dużych projektów informatycznych,
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT i ochroną danych,
  • Dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne.

Wymiar czasu zatrudnienia: pełny etat

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl  do dnia 19.09.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

W tytule wiadomości prosimy podać: „Dyrektor Sekcji ds. IT”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content