BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Główny Specjalista ds. biblioteki

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zasobami bibliotecznymi, w tym planowanie i rozwój zbiorów tradycyjnych oraz elektronicznych;
  • Wdrażanie nowoczesnych narzędzi i systemów wspomagających pracę biblioteki (m.in. systemy katalogowe, platformy cyfrowe);
  • Opracowywanie i aktualizacja regulaminów oraz procedur bibliotecznych;
  • Organizacja szkoleń i warsztatów dla pracowników i użytkowników w zakresie korzystania z zasobów biblioteki;
  • Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie działalności biblioteki;
  • Współpraca z innymi jednostkami uczelni w zakresie dydaktyki oraz wsparcia procesu naukowo-badawczego;
  • Monitorowanie trendów i zmian w zakresie bibliotekarstwa i zarządzania informacją naukową;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe;
  • Znajomość nowoczesnych systemów katalogowych (m.in. MARC21, Koha, Alma) oraz narzędzi zarządzania zasobami elektronicznymi;
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych, systemami informacji naukowej oraz publikacjami cyfrowymi;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczących działalności bibliotek oraz ochrony własności intelektualnej;
  • Wysokie kompetencje interpersonalne oraz zdolności organizacyjne.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 20.10.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

W tytule wiadomości prosimy podać: „Główny Specjalista ds. biblioteki”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content