BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Główny specjalista ds. współpracy z samorządem terytorialnym (umowa o pracę 2/3 etatu)Otwarte 

Zakres obowiązków:

  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z lokalnymi i regionalnymi samorządami;
  • Współpraca z instytucjami publicznymi w celu promowania oferty edukacyjnej uczelni;
  • Organizowanie spotkań z przedstawicielami samorządów oraz innych instytucji w celu inicjowania możliwości współpracy;
  • Uczestnictwo w konferencjach, seminariach i innych wydarzeniach branżowych;
  • Identyfikowanie możliwości współpracy przy realizacji programów edukacyjnych i badawczych oraz szkoleń dla pracowników samorządowych;
  • Podejmowanie działań mających na celu promowanie pozytywnego wizerunku Uczelni w społeczności lokalnej i regionalnej;
  • Monitorowanie publikacji dotyczących uczelni w mediach lokalnych i ogólnopolskich;
  • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności promocyjnej i wizerunkowej realizowanych działań;
  • Analizowanie feedbacku od instytucji oraz społeczności lokalnej i proponowanie działań;
  • Współpraca z Zespołem Komunikacji i Promocji przy tworzeniu materiałów promocyjnych, przygotowywaniu komunikatów prasowych, współpracy z mediami oraz prezentacji działalności Uczelni;
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie oferty edukacyjnej i badawczej kierowanej do instytucji zewnętrznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat z zakresu komunikacji i media relations lub organizacji i zarzadzania wydarzeniami lub marketingu;
  • znajomość lokalnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych;
  • doświadczenie w nawiązywaniu kontaktów z instytucjami publicznymi lub w obszarze PR;
  • doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • znajomość języka angielskiego;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 7.11.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”. W tytule wiadomości prosimy podać: „Główny specjalista ds. współpracy z samorządem terytorialnym”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content