Miejsce pracy: Szkoła Główna Mikołaja Kopernika
Główne obowiązki:
- Monitorowanie jakości kształcenia: śledzenie najnowszych trendów i dobrych praktyk w zakresie jakości kształcenia zarówno w kraju, jak i za granicą.
- Opracowywanie systemów ewaluacji: tworzenie narzędzi i procedur służących ocenie jakości kształcenia na wszystkich poziomach studiów.
- Organizacja szkoleń i seminariów: prowadzenie działań edukacyjnych dla pracowników uczelni w zakresie zagadnień związanych z jakością kształcenia.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi: wspieranie jednostek w przygotowaniu do wizytacji, ewaluacji oraz wdrażaniu nowych standardów jakości.
- Analiza danych i promowanie dobrych praktyk: gromadzenie, analizowanie i upowszechnianie wyników badań ewaluacyjnych.
- Monitorowanie zgodności z ramkami kwalifikacji: zapewnienie, że programy studiów są zgodne z wymaganiami PRK i ERK.
- Koordynacja ewaluacji dyscyplin naukowych: organizowanie i nadzorowanie procesu oceny jakości działalności naukowej w ramach poszczególnych dyscyplin.
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań: tworzenie regularnych raportów dotyczących działalności naukowej i dydaktycznej uczelni.
- Współpraca z jednostkami zewnętrznymi: utrzymywanie kontaktów z instytucjami rządowymi, agencjami oceniającymi oraz innymi uczelniami.
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia w pracy na uczelni wyższej, preferowane doświadczenie w obszarze zarządzania jakością, ewaluacji lub zapewnienia jakości.
- Znajomość języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość narzędzi informatycznych: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi specjalistycznych systemów informatycznych wspierających zarządzanie uczelnią.
- Umiejętności: zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność komunikacji interpersonalnej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.
- Przyjazne środowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się uczelni.
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do 30 listopada 2024 roku. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.
W tytule wiadomości prosimy podać: „Kierownik w Sekcji Nauki i Kształcenia”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.