BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Koordynator ds. Ochrony Danych Osobowych

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie zgodności działań szkoły z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (RODO oraz krajowe przepisy),
  • Prowadzenie audytów i analiz ryzyka związanych z ochroną danych,
  • Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, w tym polityk, procedur oraz zgód,
  • Ścisła współpraca z Działem Prawnym i IT w zakresie bezpieczeństwa informacji,
  • Szkolenie i doradztwo dla pracowników i kadry zarządzającej w zakresie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
  • Koordynacja i nadzór nad ewentualnymi incydentami związanymi z bezpieczeństwem danych osobowych oraz współpraca z odpowiednimi organami nadzorczymi,
  • Reprezentowanie Szkoły w kontaktach z organami nadzorczymi i innymi instytucjami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja, bezpieczeństwo informacji lub pokrewne),
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze ochrony danych osobowych lub bezpieczeństwa informacji,
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych (RODO oraz przepisy krajowe),
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa informacji,
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i analityczne,
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność,
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz wysoka etyka pracy.

Wymiar czasu zatrudnienia: 1/2 etatu

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 31.10.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

W tytule wiadomości prosimy podać: „Koordynator ds. Ochrony Danych Osobowych”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content