Zakres obowiązków:
• Doradztwo prawne dla władz uczelni oraz jednostek organizacyjnych w zakresie prawa administracyjnego, cywilnego oraz nauki i szkolnictwa wyższego;
• Opracowywanie i opiniowanie projektów umów, wewnętrznych regulaminów i aktów prawnych;
• Reprezentowanie uczelni w postępowaniach sądowych i administracyjnych;
• Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi oraz instytucjami państwowymi;
• Monitorowanie zmian w przepisach prawnych mających wpływ na funkcjonowanie uczelni;
• Zapewnienie zgodności działań uczelni z regulacjami prawnymi, w tym ochrona danych osobowych oraz prawo pracy.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe prawnicze,
• Ukończona aplikacja radcowska lub adwokacka,
• Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
• Bardzo dobra znajomość przepisów prawa administracyjnego, cywilnego oraz nauki i szkolnictwa wyższego;
• Znajomość specyfiki funkcjonowania uczelni publicznych oraz regulacji dotyczących szkolnictwa wyższego;
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne;
• Samodzielność, odpowiedzialność oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
Wymiar czasu zatrudnienia: pełny etat
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 08.11.2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.
W tytule wiadomości prosimy podać: „Radca Prawny w Sekcji ds. Prawnych”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.