BIP – Szkoła Główna Mikołaja Kopernika

Ogłoszenie naboru na stanowisko pracy – Specjalista ds. osób niepełnosprawnych

 Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad organizacją spotkań z organizacjami reprezentującymi osoby z niepełnosprawnościami;
  • Tworzenie raportów i podsumowań spotkań;
  • Analiza i rekomendacje dotyczące wyszukiwania rozwiązań wspierających poprawę dostępności dla studentów uczelni wyższych.

 Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami;
  • Znajomość zagadnień związanych z pracą z osobami z niepełnosprawnościami;
  • Znajomość regulacji prawnych związanych z pracą z osobami z niepełnosprawnościami;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Bardzo dobra organizacja pracy w ramach powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, systematyczność;
  • Samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań;
  • Umiejętność współpracy w ramach w ramach różnych zespołów;
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji międzyludzkich.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać na adres: biuro@sgmk.edu.pl do dnia 6 listopada 2024 r. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

W tytule wiadomości prosimy podać: „Specjalista ds. osób niepełnosprawnych”.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji w przypadku wyłonienia kandydata przed terminem ważności ogłoszenia. Oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone/usunięte po upływie 1 miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji.

Skip to content